10 juli 2012

VÄSTERÅS SHOPPING


Igår var jag och mor till Västerås en snabbis. Vi tog plantagen men fann inga fynd. Jag trodde att de skulle börja rea ut lite plantor men ack så fel jag hade. Jag köpte sex pack lavendel som jag ska plantera runt ett träd på framsidan. Man får hoppas att det blir några fina dagar så att de tar sig ordentligt innan hösten.

Efter Ikea så tog vi en snabbis på Nisses. Ja vad ska man säga - de säljer samma skräp fortfarande och inte är det speciellt billigt skräp heller. Jag stod och funderade ett bra tag om jag skulle köpa dessa fina troll att ha i trädgården ... (skojar!)


Jag anar ugglor i mossen! hehe
Det är inte var dag man har en uggla på axeln.
Ska köpa mig en sån här någon dag för att ha i äppelträdet. (skojar igen) haha
Ja kul kan man ha när man går i såna här butiker och det fanns olika djur som allt från marsvin, gräsänder till surikater. Vem vill ha stora marsvin i sin trädgård? ...


Idag ska vi till Brandbo om det inte börjar regna. Vi ska tvätta fönster i bastustugan till vänster på bild. Gardinerna är så solblekta att de ska plockas ner och vi ska hänga upp nya.
Nu blir det morgonkaffe och macka. Tjing!

0 Söta Kvitter ☺: