17 augusti 2012

BRINNANDE HÖFTER


Herreguu. Klockan är strax elva nu på kvällen och jag kan inte sitta på varken rumpan eller ligga på höfterna. Det b r i n n e r i höfterna. Ända in i skelettet. Jag har hög smärtgräns men detta är inte roligt. Ipren hjälper inte så jag skulle vilja ha starka droger så att jag får sova inatt. Smärtan kommer smygandes. Det räcker att jag går (som jag gör hela dagarna) lite i affärer i en timme som jag gjorde idag med syster så triggar jag igång smärtan. Till slut var jag tvungen att sätta mig på en stol på Coop i Avesta medans syrran gick och handlade. Jag kunde inte stå. Förutom knölen på ryggen som är som en liten baguette så har jag fått en hård knöl på låret också. Den är som en pannkaka stort och känns som om jag har fått en lårkaka. Om jag vill gå till fam.läkarna här i byn? Nix. Men det blir väl så att jag måste ... Kan man gå till en Thai massage tant och bli masserad när man har sån brännande smärta? Om det skulle vara inflammation, då kanske det inte är bra att bli masserad? Säkert cancer. Nu ska jag leta efter "knark" så att jag får sova. 

Nu har jag fått gnöla av mig lite.
Ska vara pigg och glad tomorrow!
I promise! Kram Ina

0 Söta Kvitter ☺: