27 augusti 2012

HÖSTEN ÄR HÄR


Bild: moi - klockan 8.10. gick hemåt från skolan...

God morgon bloggisar!

Idag vaknade jag redan halv sex. Gick upp och satt på kaffepannan. Gick tillbaka till sovrummet och drog upp rullgardinen och såg att nu är det är det höst - för jag hade fått imma på fönstren under natten. Jag tycker det är lite för tidigt att dra igång värmepannan och elementen men det är väl så att man måste göra det snart. Kanske därför det luktar "källarfukt" i huset då luftfuktigheten är högre än normalt.

Bild: moi - mina rosa rugosa
Efter att ha lämnat dotran och hennes packning vid skolan så gick jag en annan väg hem. (Klassen ska vandra, paddla kanot och campa) När jag gick förbi mina rosor så bestämde jag mig att jag måste plantera flera. Det är så fint med rosor som hänger över staketet.


Det är en strålande sol ute och det är fortfarande värme om man sätter sig i lä. Jag ska nog vara ute idag och bara njuta. Klippa och dona lite och bara vara. Skönt.

Önskar er en fin måndag!

Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: