18 augusti 2012

LOPPIS

Bild: Moi .- dotra lägger pussel i matrummet
Nu är vi hemkomna från stallet. Det gick fort. Vi var även förbi Oti loppis men fann inget plus att jag hade inte plånboken med mig så jag ville inte rota allt för mycket ifall jag hade hittat något fint eller intressant till hemmet.


Vill visa den här söta skålen som jag köpte i tisdags på Ikea. 15 kr stycket. Jag köpte fyra men ångrade mig och skulle ha köpt fler. Jag har redan haft dipp, sås, godis och snacks i skålarna så de kommer väl till användning.


Den här växten har blivit enormt stor på kort tid. Jag skulle vilja ha en hängkruka så att den får hänga i ett hörn i matrummet. Men jag har inte hittat någon lämplig kruka än.


Den här söta kudden kostade bara 19 rikdaler på Ikea. Köpte två. Tänkte ha i sovrummet men de har hamnat i soffan. Jag är lite rädd att de färgar av sig för de tyget är lite jeansaktig.
Bild: Moi - min lilla tallrikshylla.

Eftersom jag inte är den smidigaste kvinnan i denna stad med ryggont så ska jag försöka ta det lite lugnt idag. Tänkte bara damma och plocka lite sen lägga mig i sängen för att läsa mina spännande böcker jag köpte i början av sommarlovet.

Vi ses! Tjingeling!

PS: Glöm inte att gå in hos Rosegarden för att göra reklam för din blogg!

0 Söta Kvitter ☺: