2 september 2012

FIN SÖNDAG





Idag har det varit full fart sen jag gick upp. På morgonkvisten blev jag överraskad av ett par 45or i hallen och efter det så har dagen bara rusat iväg. På förmiddagen åkte jag och mor en snabbis ner till Coop. Där inhandlade jag frukost åt 45an och dotran. Hem och dra på en kanna kaffe för jag skulle få hem en gammal vän på besök. Vi satt och babblade ett par timmar innan hon gick hem. Strax efteråt så kom nästa vän. Johanna. Hon hade med sig jättefint tyg som hon inte använde. Jag vet precis vad jag ska sy. Ett par gardiner och klä om en stol. Det kommer att bli såå snyggt.  


Johanna kom på en bra idé. Att vi skulle åka till ÖB i Avesta. Sagt och gjort. Tjofs så var vi där och shoppade allt från jordankare till penslar.


Tjofs sa det igen, så var vi helt plötsligt på Mio. Där finns det så mycket snyggt. Jag kom på vad jag önskar mig när jag fyller 40 år - en säng. Jag har så dålig säng och en ny skulle göra mig och min rygg så glad. Efter Mio åkte vi till Lena och surrade en stund innan vi kom hem till byn igen.

Toppen att ha goa vänner och jättekul att ha spontana vänner som drar iväg en på lite äventyr. Enda ledsamma är att jag har tappat min iphone och det blev en spricka bak. Måste ta reda på vart jag kan lämna in den på lagning. Den är från TRE men man måste väl kunna lämna in en mobil var som? Någon som vet? Jag är helt novis ang mobiler och lagningar av iphones...

Kramar Ina

2 Söta Kvitter ☺:

ac sa...

Du kan höra med Stefan Magnusson ( bjarne ) han kan byta sånt, tar en 5-600 kr tror jag :)

~ INA ~ Inas☆House sa...

Gör han det, okej tack för tipset! :D