5 november 2012

Hem & Antik ♥ JUL ♥

Bild: Moi - Fick hem denna fina tidning i brevlådan. Älskar vitt och rött...
Hello Sweeties!
Då är man inne på en ny vecka igen. Tiden går så himla fort nu, och jag känner att det är hög tid för mig att börja rota runt i mitt julförråd för att kolla om ljusslingorna fungerar. Det är så trist om man är mitt i julpynteriet och precis när man ska fixa i ordning ljusslingorna så är de trasiga. Sen skyndar man sig ner till butikerna i byn och då är det slutsålt...

Jag har hunnit med ett besök hos min tandläkare och han lagade min trasiga tand. Jag överlevde. Pust. Efter besöket gick jag till Coop för att kika in jultidningarna som börjar komma och fann en hel drös. Tyvärr så är de inte billiga. Min dotter älskar bläddra i de jultidningar som har tips och ideér på vad man kan göra inför julen. Hon kan hugga tag i en tidning och börjar pyssla på en gång. Kul.


Klockan två ska jag till mormor och hjälpa henne och tvätta fönstren. Hon är pigg och alert men lite skakig i armarna så det känns bäst om jag fixar detta. Men nu blir det lite köttsoppa och bröd till lunch. Äntligen kan jag äta ordentligt med hela tänder. *fniss*

Ha det så gott!

Kram Ina ♥

2 Söta Kvitter ☺:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Nämen, den där tidningen har jag också och just det där reportaget fastnade jag för, när jag bläddrade igenom lite snabbt.... Har inte hunnit läsa det ännu!
Skönt med lagade tänder! Det är så jobbigt när det är något strul med tänderna.... fyy!

Kraam

~ INA ~ Inas☆House sa...

Ja man kan bli helt "såld" på vissa repotage när de har såå fina bilder att visa. Nu kan jag äntligen tugga, det känns lite lyxigt. hihi

Kramar