3 november 2012

Rutiga gardiner


Nu har jag beställt gardiner från Ellos. Fick 40 % rabatt så jag slog till. Jag vill ha rutiga gardiner som jag kan ha en längre tid en bara juletid. Förhoppningsvis så kommer de till nästa helg.


Jag älskar mina rödrutiga julgardiner. Men de har jag bara över jul för annars tror mina grannar att jag har blivit skvatt galen. När är det lagligt att hänga upp röda gardiner utan att grannarna ruskar på huvudet? Jag tycker om att bona in mig före jul och efter nyår ska allt väck på en gång.

I morgon ska vi äta helgskinka och ägg hos mor. Det ska bli gott.

Önskar er en fin lördagkväll!

Kramen ~ Ina

4 Söta Kvitter ☺:

Eva in Athens, Greece sa...

Så fint med rödrutiga gardiner, det kan man väl ha året om tycker jag...? Vad knäppt egentligen att man bryr sig om vad andra tycker om sådana saker, men det gör nog de flesta. Här i Grekland byter man inte gardiner till Jul, och inte ofta annars heller. Jag tycker det är jättefint med ombyte, men jag kör den grekiska varianten, :)
Kramis♥

Härliga Livet sa...

fina gardiner du har klickat hem.
Grattis till din Award och att du skickade den vidare till mig. Tack snälla du.
Ha nu en härlig Söndag.
Kram pernilla

~ INA ~ Inas☆House sa...

Åh vad skönt Eva att ha det så. Jag skulle också följa den grekiska varianten om jag bodde där Eva. Samtidigt gillar jag att fixa och trixa lite med gardiner och lull så jag skulle nog ta med mig allt ner till Grekland om jag skulle flytta dit. Då skulle grekerna få se på julpyntat hem delux. fniss.

Kram på dig!

~ INA ~ Inas☆House sa...

I love Rutigt så jag är så glad att ha hittat ett par i vitrutigt tyg. Tack själv rara Pernilla, du har en toppenfin blogg och jag gillar att följa dig. :)

Kramar
Ina