22 december 2012

Tallinn Estland christmas market ♥



Hej mina bästa bloggisar! ♥
Sitter nu på bussen och är påväg hemåt från ett par dygn på det blå. Har varit till Tallinn och sett gamla stan och dess vackra julmarknad. Kallt som attans var det men det fanns så mycket fint att titta på så det gjorde inte så mycket. Östersjön har inte varit så lugn detta år utan det har varit kuling och klass 1 varningar hela hösten tills nu. Jag har lite svårt för att det gungar men ett par virre så blir man mjuk i ledarna och följer vågorna så fint. hihi Båten bjöd på vintershow och julbuffén var god. Jag ska ladda upp lite bilder sen - förhoppningsvis blev några bilder fina.

Ta det lugnt med julstöket - tomten tycker om er ändå. ;)

Kramen ~ Ina



1 Söta Kvitter ☺:

Maj sa...

Vilken vacker bild du bjuder på. Jag tillhör de som blir sjösjuk/åksjuk bara av att tänka ordet "båt över Östersjön"....så var det inte när jag var yngre utan detta har tilltagit.Trevlig kväll önskar jag//M