30 januari 2013

☆ Loppis idag ...



God kväll sweeties!
Nu sitter man framför tvn igen. Vi har precis ätit så nu är vi mätta...


Jag och mor var en sväng till Röda Korset. Där fyndade jag en söt liten tavla med en äkta gammal ram. Den är gjord i Irland så det är lite kul. 

mobilbilder...
Jag hittade en liten krus/kruka för endast 10 riksdaler. Den ska jag ha pennor i hade jag tänkt.


Sen kunde jag inte låta bli att köpa en liiiten skål för en femma. Jag skulle undvika att köpa hem lull men jag kunde ju bara inte låta den ligga där i butiken och damma. Bättre att den får bo hos oss...


Sen är jag lite förtjust i mässing. Vet ej varför men så fort jag ser mässing som blänker så blir jag som skatorna. Plockar på mig dig direkt och tycker att jag har hittat världens finaste sak...

Ha det så fint och var rädda om er i blåsten!

Kram Kram ~ Ina 

1 Söta Kvitter ☺:

House and Garden by Bia sa...

Visst är det kul med loppis...tavla från Irland, hihi...du har lika krus som jag..den fanns i huset här när vi flyttade in ;))
Ha en fin kväll vännen!
Kram