29 januari 2013

Så länge det är minus så ...

Bild: Finns lite godis och annat gott att köpa på VV

Hej!
Kikar in en snabbis.
Har varit till viktväktarna i afton. Mycket folk, mestadels kvinnor. Man är är alltid lika nervös när man kommer dit och man hinner att tänka - Herreguu, jag har ju inte hunnit banta än!! Sen ställer man sig på vågen och tjolavips så har man gått ner 1,3 kg... Det ska givetvis firas. Jag har köpt lakrits och godisask som jag ska mumsa på i kväll.

Kramen ~ Ina

3 Söta Kvitter ☺:

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis till viktminskningen...jag står still för tillfället rör sig varken uppåt eller neråt..och det är neråt jag vill lite grann till

ha det bra
kram Rosa

Helens Universum sa...

Alltid skönt när det går åt rätt håll!
Kram Helen

Prinsessorna på Bellevue sa...

Kanon! Klart man måste fira lite då! Lakrits lät ju inte dumt, alltså...
Lycka till med fortsatt viktminskning! Du kommer klara det galant!


Kraam