25 mars 2013

Hemmaloppis

Lampa Indiska 

Hej!
Idag har jag sålt möbler - igen. Skolplanscherna har åkt till grannbyn och pianopallen lika så. Känns lite konstigt men samtidigt kul att mina gamla saker kommer till användning hos någon annan. Jag har googlat efter lampor. Såg denna på Indiska men det stod inget om mått. Skulle vilja ha två såna här eller liknande i hallen i 3½:an. 

Min lampa - såld

I morgon ska jag till 3½:an och gå igenom alla nycklar jag fick av säljaren. Fick flera knippor och det var en salig blandning av nycklar bl.a till vinden, innerdörrar och säkerhetslås. 

Bild 50-tals stol - såld
Jag ska nog ta mig upp på vinden någon dag. Där kan det finnas gamla skolprylar och barnsaker som jag kan sälja. Dotran sa att det var okej så det är bara att köra på. 

Nu sitter jag och mumsar på caschew nötter. Inte så smart då det är vägning i morgon. Har inte varit där på 2 veckor så det är bara att masa sig till VV tomorrow. 

Ha det så gott!

Kram 


Följ min blogg med Bloglovin

2 Söta Kvitter ☺:

Härliga Livet sa...

Hej !
Lampan från indiska vill jag med ha. Har sneglat på den länge. Så vi får väl se.
Oj så mycke fint du har sålt.
Ha det gött.
Kram Pernilla

Prinsessorna på Bellevue sa...

Men, graaattis till jättefint skåp! Visst blir min liksom som helt gaaalen om man får syn på något som man verkligen vill ha och hjärtat hoppar nästan innan man får tag i säljaren och är det så att man någon gång råkar vara först, ja, då är lyckan gjort och sedan är man glaad huur länge som helst!

Grattis!
Förresten, lägger du ut dina saker på Fagerstatorget, eller på Blocket?

Kraam