9 mars 2013

Sol-time!

Rosa sken i hela båset... 
Halloj!
Här kommer en snabb hälsning!
Nu är det dags för en solning. LOVE IT. Ja, jag vet att allt sånt är farligt mm men jag mår gott i själen. Solar en gång i veckan och det är min avkopplingsstund. Lovely!


Sitter ibland efter solningen och säger - hej - till golvet. Det är så att jag har jobbat på simhallen förut. Jag började jobba där när jag var 18 - direkt efter skolan, och jobbade där i 15 år. Jag kan varenda klinkersplatta utantill. Kan gå där med förbundna ögon och veta precis vart jag är. Imponerande va. hahahaha Dessa golv och duschväggar har även förstört mina axlar men jag har haft mycket roligt där också... 



Riktigt härlig rosa färg lyser upp hela båset. 
Nä, nu är det solmys sen bär det iväg till stugan, eller kolla på lägenheter. Vi får se...

Vi ses snart igen!

Kramen ~ Ina




Följ min blogg med Bloglovin

1 Söta Kvitter ☺:

hemma hos lilla mej sa...

Här har du en till som älskar att sola lite då och då .Man känner sej ju bara så fräsch.Ha en skön lördag.Kramar Rita ♥