1 april 2013

"nya" tv-skåpet


Kolla in denna lilla skönhet.
Blivande tv-skåpet. Hur fin som helst. 
Tänk en mustig tapet bakom den. Mmm...
Inspirationen bara hägrar!

Nu är det vila som gäller. Mina öron skriker av värk.
Hoppas att det inte är inflammation så att jag får flygförbud. Förhoppningsvis får jag antibiotika och att den hinner "laga mina öron". 

Kramen - Ina


Följ min blogg med Bloglovin

8 Söta Kvitter ☺:

Veronica sa...

Så himla snyggt! Helt enkelt underbart :))

Härliga Livet sa...

Men vilket fint skåp. Jag som oxå har jagat och har gett upp.
Det kommer bli super fint där.
Ha nu en härlig vecka.
Kram pernilla

Hemmavid sa...

Hej!

Verkligen läckert skåp! Skönt att gömma undan TV;n.

Krya på dig. Örvärk är inte kul...

Kramen Jenny

Anneli sa...

Åh, vad snyggt!
Kul att se hur du tänker använda det till Tv:n...........

Hoppas du inte får alltför ont i öronen nu, inte kul att flyga med öroninflammation.

Kram Anneli

House and Garden by Bia sa...

Hej Ina!!
Tjusigt skåp...blir nog bra med Tvn där;)
Hoppas öronen blir bättre snart...
Kram fina du!

Rosa i huset i vitt sa...

Vilket fint skåp ...blir superbra att gömma tv i
kram Rosa

Maj sa...

Krya på dig kramen/M

Ivy, Phyllis and Me! sa...

Good Afternoon Ina, I'm sorry to hear that you are unwell, I hope you are able to visit the doctor very soon to get some anti-biotics.
I love the soon to be tv cabinet. Is this something you have bought or are you on the look-out for it.
Take care, and be well soon.
Best Wishes
Daphne