8 maj 2013

Rosor och tulpaner - tack för mig...

Bild: Moi - lull lull inför visningen...

Igår hade vi visning i huset. Det kom tokmycket folk för att vara i en sån här liten by. 


Tur att dotran hade fått fina tulpaner när hon fyllde år som lyste så fint på ett månbord. Rosor i kruka hade vi lite här och där som färgklickar. Det har varit en stressig tid och det känns så skönt att visningsdagen är över. De som vill komma och kika efterhand får ta det som det är. Vi kommer att flytta mycket möbler nästa vecka för det är ju så att jag har fått ett vikariat som börjar nästkommande. Jag är såå glad att få börja jobba igen! Tjohoo!! 


Vill bara visa vad jag köpte på Heathrow. En Cath Kidston plånbok. Huuuur söt som helst. Jag blev kär direkt när jag gick förbi hennes lilla hörna hon hade på flygplatsen. Den passar mig ypperligt väl då jag älskar grönt och prickar. 

Idag ska jag och dotran upp till 3,5:an. Vi ska måla lister. Det var längesen vi var upp och gjorde nåt där så nu är det hög tid. Så tyvärr kommer ni inte se mig här så mycket nå mer.

Ha det så gott vänner!

Kramar ~ Ina 


9 Söta Kvitter ☺:

Cat🌸 sa...

Men åh så söt plånbok. :)

hemma hos lilla mej sa...

Åh vilken läcker plånbok.Ha en skön söndag.Kram Rita ♥

Rosa i huset i vitt sa...

Vilken härlig plånbok
kram Rosa

House and Garden by Bia sa...

Hoppas ni hade det bra i London!!!
Och nog får vi se dej mer snart hoppas jag, hihi...
Vi åker till Irland på söndag nästa vecka;))
Ha en bra start på veckan!!
Kramisar

Änglarum sa...

Hej!härliga färg klickar och rosor är jag bara så förtjust i! ha det gott så ses vi framöver..kram Jessica

Ett ögonblick sa...

Hej Ina!!
Jag har missat mycket ser jag... men det ska jag ta igen allt eftersom.
Vilken söt plånbok!! ibland är det så att man bara springer på saker och blir så där tokkär:)
Hoppas visningen ger resultat så att Ni båda får lite lugn och ro. Härligt också att Du har fått jobb:))

Må så gott!!
kram lisamaja

House and Garden by Bia sa...

Grattis Ina till ditt vik. jobb...förstår att du är glad:)
Vi ses på bloggen vännen!!!
Kramis

Prinsessorna på Bellevue sa...

Den söötaste plånbok jag sett och stoort grattis till ditt vikariat! Jätteroligt! Skönt när allt är över nu och att du sålt huset! Nu börjar ditt nya liv!

Kraam

Den där Victoria sa...

Vad skönt när allting börjar falla på plats, men du försvinner väl inte för gott hörru??! Det får du ju inte göra, är ju jättenyfiken på hur er lägenhet kommer att se ut efter att du och dotra satt eran touch på den.

Kramar Victoria