2 januari 2011

Elementskydd och dalatuppar

Hejsan!
Idag var jag på hugget för att ta ner lite gardiner och elementskydd för att tvätta upp dem och stryka lite. Men "hugget" gick över ganska fort så inget blev gjort. Jag har blivit superförslappad i både kropp och hjärna över jullovet. Hur ska det gå när man ska börja jobba igen? :S
... men jag är glad i mina tuppar. Förutom dessa två på matrumsbordet så har jag ljusstaken i alá tupp modell. :) Men den ska väl plockas bort snart tyvärr... ... inte har jag eldat i nya kaminen nåt heller. Ja jag vet - jag är skittråkig men det är så synd att smutsa ner den. ... och juldukarna har jag rullat ihop och lagt i korgen. Julgranskulorna har jag plockat bort från granen igår kväll men granen är så fin och grann än så den får stå här inne någon dag till med ljusen kvar. Nu när jag har slutat med snask och småätandet så är jag sugen på aaallt. Sitter och har värsta abstinensen som är lika hemsk som när man slutar röka. Tänk att allt ska vara mentalt påfrestande när det gäller att förändra saker med sig själv, och att man kan bli "knäpp i huvudet" när man gör nåt annorlunda. Men det går över. Så nu får jag ta lite kaffe och vatten för att ha nåt att göra. Tjing på en stund.

0 Söta Kvitter ☺: