3 januari 2011

Sömnproblemos deluxe

Hello! Eftersom jag har problem att somna periodvis så har jag givetvis hamnat i en sådan period nu när man har jullov. Jag tror jag släckte lampan 03 nånting i natt och tvingade upp mig klockan 09 nu i morse. Fick finbesök av Mari vid tio snåret så det var väl tur att jag tvingade upp mig själv och tog en kalldusch innan hon dök upp. Sen har jag plockat bort nästan all julrassel - granen slängde jag ut vid 15 tiden idag. Skönt. Den hade börjat bli brun och torr så den vägde typ noll kg när jag lyfte ut den. Julgardinerna får hänga med ett tag till men annars är allt väck. Jag ska nu slänga mig i soffan en stund för att hålla mig vaken- tar fler bilder i morgon :) Tjing

2 Söta Kvitter ☺:

Anonym sa...

Min granna gran är lika fin som när jag köpte den =) /// Terre

Anonym sa...

Min gran gillade inte mitt vatten eller nåt för den var knustorr när jag och dotran skulle slänga ut granen :D

Ina _ O