21 januari 2011

Ellos.se en fredagkväll ...

Helt plötsligt efter maten och kvällsfilmen så blir man lite rastlös. Dotran sticker iväg till en fest som ligger bara en gata ner och jag börjar googla efter fåtölj till mitt sovrum. Jag råkade hamna på ellos hemsida och fann fina lampor som kostar under 600 kronor. Den här svarta lampan ser såå fin ut men hade fått lite kritik på ellos hemsida som exempel att kromdetaljerna var lite plastiga och att man inte kunde vicka på själva lampkupan. Jag har inte beställt någon av dessa två men jag tycker att de var fina och jag skulle vilja ha något nytt till mitt sovrum. Det jag däremot beställde hem på rea var ---> Ett par kängor för 300 kr. Inte farligt pris för ett par skor som precis har kommit in på deras hemsida. :) Det blev rea för mig för att jag hade rabatt som väntade på att bli använd. Jag är nog också rastlös för att jag har fått magknip, och det beror på att jag har ätit lite fettsnålt i några veckor och ikväll moffade jag i mig en kebabrulle. Magen är i chocktillstånd. Trauma. hahahaa Vi ses i morgon! Kramen

0 Söta Kvitter ☺: