16 januari 2011

Roliga och inspirerande bloggar

En rolig blogg jag följer nästan varje dag

Den här bloggen handlar om ett par som älskar Gran Canaria och som åker dit väldigt ofta och berättar om deras dagar där nere i värmen. Man blir så sugen själv att åka ner dit till solen när man läser och såna berättelser gillar jag... En jättefin blogg som man blir inspirerad av :) Den här fina bloggen har jag följt länge ... En jättefin sida som jag har följt ett tag... Det finns så många fina bloggar och sidor men ack så lite tid att läsa och följa. Men man har några som man följer och läser ett par gånger i veckan och en sån här dag som denna är en toppenbra dag att sitta och kura ner sig i soffan och läsa och få tips på vad man kan göra i sitt hem. Och jag har även fått två jättefina bloggar till på min lista att följa och det är:

Elvira spekulerar och Inspirera mera

0 Söta Kvitter ☺: