29 januari 2011

Shopping i Avesta idag

Idag var jag, dotra och mor till Avesta en sväng för att köpa en tunika till mig. Men som vanligt finner jag inget och det är så trist. Såg ett par byxor som jag ville prova men orkade inte. :) Dotran provade skor men köpte inga ...
Jag var in till Åhlens en sväng och där finner jag alltid fina saker, men jag köpte hudprodukter i stället för rassel denna gång för min hud ser ut som någon skulle ha marmorerat den.
Vi var även en sväng till ÖB och köpte obligatoriska tvättmedlet och sköljmedlet och jag fann även lite kryddor. Kul shopping va!? Hahaha
Jag köpte på Åhlens några mappar till dotra för hennes är alldeles trasiga fick jag se när hon kom hem med läxor i går efter skolan. Som ni ser så blev det ingen supershopping men det är som vanligt när det gäller mig. Det jag såg och ville ha var såå dyrt och det passar inte min lilla plånbok. Jag såg ett par rejäla eccoskor i en skobutik men de kostade 2000 kr och det passar inte min plånbok just nu. Sen såg jag plattång deluxe men den kostade 800 kr och det får jag ta sen... så håller jag på när jag shoppar så jag kommer inte hem med något åt mig. Dotran kom hem med en massa gott från butikerna men hon drar xs så då är det liiite lättare att shoppa :) Nu ska jag poppa lite pop corn och kolla på en film. I morgon måååste jag byta gardiner i köket. Julgardinerna ska bort och våren ska upp! :)
Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: