25 januari 2011

Ta och relaxa lite nu ikväll ...

Hej bloggisläsare!
Frukosten intogs 07.00 och den bestod av bröd, keso, kalkon och gurka och en stor balja kaffe. Sen var det bara att rusa iväg på första mötet. Hem och intog lunchen och rusa till nästa ställe och hade ett möte. Smackade i mig i all hast en banan och iväg på tredje mötet som var känsligast för den handlade om mitt barn. Allt gick bra och jag kommer att ligga på så att allt blir bättre. Nackdelen med möten är att man ibland blir tömd på energi. Det skulle vara toppen att få någon slags energiboost men jag vet inte vad den skulle innehålla? En solresa kanske? :D
Jag lade mig för en stund sedan i sängen i ca fem minuter och vände mig om mot ena nattduksbordet. Där har jag skrivit God natt på franska och det hade jag helt glömt bort fast jag dammar där titt som tätt... Jag gillar texter. Skulle vilja ha en fin text tatuerad men vet inte vad. Nu idag har jag varit en flitig arbetsmyra så jag ska unna mig lite avkoppling med att läsa denna fina tidning som kom i brevlådan idag. Vingsresetidning. :) Hoppas att ni har haft en okej tisdag och att ni får en skön kväll. Kramen

2 Söta Kvitter ☺:

Rosa sa...

Visst är det härligt att titta i resetidningar och kataloger och drömma sig bort.

~ INA ~ Inas☆House sa...

Jaa! :) Härligt att få drömma en stund nu när det är så kallt ute.:)