4 november 2011

Doftljus

Idag har jag varit till Västerås med syster och dotran. Vi strålade samman med lillebror och mor vid lasarettet för att träffa far. Han ligger fortfarande i koma. Det känns så sorgligt att se honom så. Han har alltid varit den friska och starka i familjen och nu ligger han helt stilla och orörlig...
Ikväll har jag tänt många ljus. Jag köpte röda värmeljus och doftljus på Ikea innan vi for till far. I morse innan jag skulle till Salongen och få brynen fixade så tittade jag ut på altanen och såg massor av pippisar. Den på bilden vet jag inte vad den heter. Trodde först att det var en nötväcka men tycker samtidigt att den är för stor för det? Den hade fina färger och snygg eyeliner i alla fall. Den som vet rasen på pippin bjuder jag på kaffe. :)
I morgon blir det en sväng till stugan för att såga ner en gran som fåglarna kan sitta i vid fågelbordet hos mor.

0 Söta Kvitter ☺: