4 november 2011

Nollåttaduva

08-duva.
* * * * *
Nu sitter jag här och pimplar lite kaffe och läser bloggar innan avfärd till papps som fortfarande ligger på lasarettet i koma. :(
Jag ska rensa lite på min blogglista för att det är inte kul när det ska smutskastas på folk. Att aaaalla vi svenskar är dumma i huvudet och tror att greker är rika och har det lyxigt för att det står i en dagstidning. Då tänker man inte så långt tycker jag. När började man tro att det som står i tidningen så tror hela folket? De ska klagas på turister och det ska klagas hur vi är etc. Nä fy va trist. Hur tror de att de får in sina pengar, jo från turister ... äh, jag orkar inte ens skriva om detta, så onödigt bara tycker jag. Det får mig inte direkt att längta tillbaka dit...
* * * * *
Strax påklädning och till Aino för att få bryna fixade sen åka till lilla papps.

0 Söta Kvitter ☺: