18 december 2011

SÖTA GRANEN


Hej igen!

Jag vill bara visa granen jag har tagit in. Mor var förbi med yxa och såg så nu äntligen är den inne. Visst är den fin! Jag brukar köpa kungsgran för att de inte barrar men de är så snuskigt dyra de jag såg (men fina) så det fick bli en vanlig gran. Se så tät och grann den är! :) 
*   *   *   *   *
Nu ska jag tigga lite kaffe hos grannen. Jag ska ta med mig en saffranslängd som vi kan mumsa på. Grannen får se granen när den är färdig piffad. Dotra är i stallet och det är hon som får lulla till den med ljus och pynt. 

Önskar er en fortsatt fin 4e advent!
Kramen Ina

4 Söta Kvitter ☺:

Theresé sa...

Jättefin gran och vilken fin balja. var har du köpt den? Kram Theresé

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack! Jag kommer inte ihåg vart baljan kommer ifrån men jag kan fråga mor som har bättre minne än vad jag har. :)

Kramis Ina

Vintage House sa...

Hej
vilken kanonfin gran:)
ha det så mysigt
kram
sandra

Krusidull sa...

Hej
Ja det är en cool kvinna, humor som få fortf.
Håller med övriga att din gran är superfin 10 poäng fr juryn..
Hoppas din pappa tillfrisknar snart.
Kram
Krusidullan