12 april 2012

LÖSNAGLAR


Lösnaglarna börjar bli för långa. Kan inte skriva på mobilen och knappt här på datorn. Det blir pekfingervalsen. Men jag vill inte ta bort dem än. Jag har alltid haft korta halvtrasiga "killnaglar". Det ser så trist ut. Man kan aldrig måla och piffa upp naglarna. Ringarna ser ut som om de sitter på en karl. Jag brukar ju inte bry mig direkt hur jag ser ut men nu tror jag att jag har blivit beroende av nagelförlängning. Inte bra. Dyrt. 

Solen skiner och jag och mor var till stallet och trädgårdshandeln nu för en stund sedan. Vi såg väldigt många joggare ute i farten. Var får dem orken ifrån? Skulle behöva en dos av spring jag också. Snart helg igen och det känns skönt. Kanske jag orkar röra på mig lite? Nu är det extra tungt då pollensäsongen har börjat.
Nu ska jag ta lite yoghurt och kolla tv. Tjing!


0 Söta Kvitter ☺: