11 april 2012

SKOLARBETEN


Hej i stugorna!
Här har jag och dotran suttit och klurat hur man gör ett bildspel på datorn Ela ska göra en muntlig presentation om relationer. Hon har valt att prata om våran Ebba. Jag har ingen power point installerad och vi har använt windows movie maker men när vi ska spela upp bildspelet så går det icke. Jättetrist. Jag tog med mig min arbetsdator hem men kan inte logga in mig på den. Trök. Så nu har vi sparat allt på en sticka så får hon fortsätta jobbet i skolan. 

Jag och mor var till Smycka för att jag ville få min Edblads ring lagad. Men det var inte så bara att få zirconpärlan dit limmad. Ringen ska skickas i retur till tillverkaren för att zirconen är inte limmad utan att den är dit klämd på något sett. Så nu kommer jag känna mig naken, rädd och exposed ett tag till. Jag blev verkligen fäst i den ringen. Hoppas att jag får tillbaka den snart. När jag får lön ska jag unna mig en ring till och kanske ett par örhängen också. 









0 Söta Kvitter ☺: