24 juli 2012

ÄKTA BLONDIN ?

Herreguu så förskräckt jag blev i morse då dotran sa - Nu är du allt bra mörkhårig mamma. -Va!? Har jag blivit mörkhårig över natta, tänkte jag förskrämt. Jag skyndade mig till ajfånen och tog typ tusentals egobilder men när jag kollade på bilderna så var jag blond. Sätter mig i soffan och pustar ut. - Nä du är mörkhårig där bak, underhåret alltså, säger jäntan. Fram med darrande händer och fumlar fram ajfånen igen och tar kort med bakhåret. Jovisst, där var det mörka. Jag börjar bli en råtta. Bleka håret? Nä aldrig, och aldrig gjort. Åker utomlands för att 'bleka i solen' :) så nu får jag sätta håret i en knut uppe på skallen och sola bakhåret intensivt på Teneriffa i fem hela dar så jag blir blond igen...

MOI - en råtta? Noll sol så blir man väl det ...

PS: jag har tagit ner appen - blogger. Då hamnar texten först och bilden sen för mig. Konstigt ...

0 Söta Kvitter ☺: