21 augusti 2012

FRISSAN LENA


Hej bloggisar!
Här är jag igen.
Är lite trötter och sliten idag. Vet ej varför, kan vara så att jag var bästis med toan inatt. Vill bara varna er att kolla datumet på grädde en extra gång innan ni äter den ...

Har varit på språng nu på eftermiddagen. Hade date med frissan Lena. Hon kan göra lockar i håret hon. Känner mig som en prinsessa varje gång jag går ut från salongen. Var upp till AF en sväng också. Fick mina meriter inskrivna. Försökte se extra söt ut med mina lockar men det gick nog inte hem. Får nog sköta cv mm själv. Men nu behöver jag inte gå dit på ett bra tag. Skönt. Nu står matlagning på agendan men jag tror vi tar en påse polly och delar på och äter senare ikväll.

Nu ska jag gå runt på ägorna och leka prinsessa med mina fina lockar. fniss.

Må så gott! Kramen Ina

2 Söta Kvitter ☺:

Eva in Athens, Greece sa...

Fantastiskt vackert hår du har, Ina!
Du letar jobb förstår jag, hoppas du hittar snart ett bra jobb att trivas med!
Kramis♥

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack raring! :)
Jag letar och letar, ska leta mera i morgon. Håll tummar och tår att det ordnar sig snart. :)
Kramar ♥