30 augusti 2012

MAG-RAS

Mobilbloggar: Hallå i stugorna!
I morse vaknade jag av att magen knorrade. Den knorrade inte av hunger utan av allt skräp jag åt igår. Sprang på toa tre gånger. Det var chokladbollar, muffins och bullar mm som bara "råkade" slinka ner i buken när vi satt och fikade i två timmar. Socker och tarm hör inte ihop kan jag konstatera. För efter mötet som jag var på idag blev jag bjuden på fika. Gott men magen blev inte så glad. När jag kom hem så blev det bullfika hos grannen också. Två dagars fika är inget jag kan rekommendera för sen senare på eftermiddagen när jag stod i kön på Coop så trodde jag nästan att jag skulle få mag-ras. Jag tänkte - Shit, nu är det kört. Jag kommer att skita på mig och det kommer att lukta och rinna längst byxbenen. Men jag kunde kors i taket hålla mig. Fick skjuts hem och där kunde jag slappna av. Nu ska det vara sockerfritt för min del ett tag framöver...

Nog om min mage och skitsnack.
Jag har haft en kanondag. Har träffat en ny vän och en nygammal vän. Jag känner att det är många förändringar som sker i mitt liv men det kanske äntligen är positiva saker som kommer till mig ... ? Vi får hålla tummarna att jag snart får ett jobb och att jag får träffa många nya människor som berikar mitt liv. Nu ska jag ta mig lite mat och b12 vitaminer sen soffläge.

Kramen på Er! Ina

0 Söta Kvitter ☺: