29 augusti 2012

MATRUMMET

Bild: Moi - lilla matrummet

Hej bloggisar!
Idag har jag haft en trevlig dag. Pyssel och plock på morgonkvisten och sen kom Mor, Åsa och Marie över på trekaffe. Vi satt och bubblade i över två timmar i matrummet innan vi började röra på oss. Tiden går så fort när man sitter i goda vänners lag och pratar om ditt och datt.

Bild: Moi - en hörnet av matrummet.

Efter all gofika så kände jag att jag var tvungen att röra på mig när gästerna hade åkt hem. Så jag tog fram gräsklipparen och började klippa en tung och blöt matta. Det gick rätt bra men jag var helt slut efter en timme. Precis när jag var klar så kommer två fd arbetskompisar förbi med bilen. Det var jättekul att få se dem igen så jag måste bara dit och hälsa på. Det är arbete som jag verkligen saknar. Att jobba på psyk med de arbetskamrater jag hade där var en toppentid och det skulle vara så kul att få komma dit och jobba igen. Nu måste jag blaska av mig lite sen så blir det soffhäng. 

Önskar er en fin onsdagskväll!

Kramen Ina 

0 Söta Kvitter ☺: