16 september 2012

GAMLA FOTON


Har man tråkigt en regnig dag så kan man sitta och leka lite med sina bilder man har på datorn. Här jag har jag tagit en bild från mitt matrum och ändrat den till ...


... till ett foto från 1900-talet.

Här kan ni gå in och göra förändringen.
Den finns på engelska om ni klickar högst upp i högra hörnet på sidan.



6 Söta Kvitter ☺:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin header du har ,Härligt att leka lite.Ha en härlig söndag.Kramar Rita ♥

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack snälla Rita!
Ha det bäst ♥
Kramar Ina

Härliga Livet sa...

Så fin header du har gjort. Ja visst är det roligt att göra om lite bilder.
Ha en bra start på veckan.
Krtam Pernilla

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack snälla Pernilla!
Önskar dig detsamma :)
Kramar Ina

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vilken rolig grej, det måste jag bara prova!

Tack för tipset och vilken fin header du gjort!

Kram
Petronella

~ INA ~ Inas☆House sa...

Det är så kul att prova och ändra sina bilder. Jag brukar använda en sida som heter picmonkey.com och där kan man fixa och trixa sina bilder så att det står härliga till. :)

Kram Ina