22 september 2012

Gamla skolplanscher


Hej bloggisar! ♥
Jag hade en vision att få upp mina fem gamla skolplansher på tegelväggen i sovrummet men jag fick inte till det. Humöret sviktade och svetten lackade så jag gav upp. Kanske bättre lycka nästa gång. Ena väggen är från början en yttervägg men pappa byggde sovrum av dåvarande glasverandan. I stället för att måla väggen vit så hade jag en idé att hänga upp skolplanscher men det blev inte alls nå snyggt. En dag så ska jag ha vit panelvägg där men det lär inte hända den närmsta tiden. Så nu lägger jag ner planschprojektet och slänger mig i soffan en stund för att mumsa nötter och dricka min "drog" Pepsi Max. *fniss.

Önskar er en skön lördagkväll! ♥

Kramen Ina

4 Söta Kvitter ☺:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åh, vilka fina! Har några jag med, som jag inte fått upp än... Vad mycket fint det fanns på Mio, förstår att du blev lite sjuk... Sööta ljusstakar också, med fiint sken. Tänk, lite lull-lull bort, och lite lull-lull upp... Det är ju kanon att göra fynd, hemma hos sig själv. Det gör jag med, hela tiden... Saker som man glömt bort att man hade!

Kram
Petronella

~ INA ~ Inas☆House sa...

Ja tänk att man kan hitta fynd hemma. Jag har hittat massvis med fina saker som jag har plockat undan och gejerna har fallit i glömska. Jag skulle kunna ha garageloppis i vår. :)

Kram Ina

Hemmavid sa...

Gamla skolplancher är ju helt underbara!

Har lyckats komma över tre stycken finfina växtplancher- till inget pris alls!

Kramen Jenny

~ INA ~ Inas☆House sa...

Åh, det är lyxigt att finna växtplanscher. Jag har inte kommit över några såna än. :)

Kramen ina