2 oktober 2012

Autumn leaf colors

Bild: moi - apel trädet

Nu är hösten verkligen här. Vilka färgsprakande färger naturen bjuder på. Idag har vi verkligen grått och trist väder men när jag tittar ut och ser alla löv så kan man inte förundras hur vackert det ändå är.

Bild: moi - trast som letar föda

Nu när löven faller och marken är fuktig så kommer höstfåglarna och mumsar på maskar och sniglar. Jag tror att jag aldrig har sett så många sniglar i hela mitt liv som i år. När jag var ut i trädgården för en stund sedan så såg jag sniglar för varje steg jag tog. Helt otroligt.


Sitter och funderar i denna stund vad jag ska göra med mina gamla mio sängar. Det är 2*80 och är i okej skick. Ska man slänga ut dem på blocket eller skicka iväg dem till Estland? Min nya säng kommer på torsdag så det är rätt bråttom. Medans jag funderar så ska jag väl ta och klä på mig. Ska strax iväg och handla mat, kylen gapar tomt. Den ständiga frågan är - Vad ska vi äta idag? Jag får klura på det också...

Må gott!

Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: