5 oktober 2012

Fågelbord



God morgon alles! ♥

Här vaknade man med tuppen. Sov som en stock inatt. Känner mig riktigt utvilad. Skönt. Jag har redan hunnit med att vara ute en stund på morgonkvisten. Luften är fuktig och krispig på samma gång. Det måste ha varit minusgrader inatt. Idag känner jag att jag vill vara ute i trädgården. Ska kolla mina rosor om det finns några rackare som blommar än. Jag ska även knacka ner en fågelmatare på framsidan. Den jag har på baksidan har besök av talgoxar, blåmesar och pilfinkar. Jag tänkte prova andra frön i fågelhuset jag ska ha på framsidan för att se om jag får påhälsningar av andra pippin. Men det jag ska göra allra först är att kamma luggen och bege mig på en förmiddagsfika hos en vän.

Önskar er alla en skön fredag!

♥  Kramen Ina

8 Söta Kvitter ☺:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Godmorgon!

Jamen, hur trött blir man inte på sånt där struuul! Man kan ju bli galen för mindre...

Hoppas du lugnat ner dig lite nu!

Ha en fin fredag!

Kram
Petronella

~ INA ~ Inas☆House sa...

Det är såå trist när det strular sig men nu har det ordnat upp sig. Skönt. :)

Må så gott Petronella!

Kramen Ina

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Åhh vad fint du har det Ina! Ja, vilken dålig service det var hos Jysk, pinsamt dåligt måste jag säga.

Ha det bäst gums!

Kram kram

CreandoPhoto sa...

Låter som en bra dag! Och fina bilder bjuder du på :)
Kramar

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en härlig dag.Ha en mysig fredag.kramar Rita ♥

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack Victoria! :)
Ja det var dåligt bemötande av dem men som tur var ordnade det upp sig. Må fint vännen! ♥
Kramar Ina

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack Kicki! Önskar dig en toppenhelg!♥ Kramar Ina

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack snälla Rita! ♥
Kram Ina