11 oktober 2012

Mårbacka vintervila


God morgon!
Här vaknade man i ottan. Tydligen så räcker 7 timmars sömn. Jag har hunnit plocka ihop några mårbacka pelargoner som ska ner till källaren. De står i hallen för att få komma ner till tvättstugan för vintervila. Jag har några pellisar kvar här uppe och de får vara kvar ett tag till. De blommar så vackert än och det blir så tomt i fönstren när man tar bort dem.


Igår tog jag fram en ljusslinga. Det blev genast mysigare i matrummet. Det kan upplevas som lite juligt? Men jag tycker bara att det är mysigt. ♥


Kolla in den här söta pippin i kristallkronan. Hur söt som helst! Fick den av systra igår kväll då hon kom förbi med guben sin för att kolla in min nya säng. Systra har varit till Ullared och där har hon shoppat i flera dagar. Jag är inte alls avundsjuk...

Nu blir det frukost med goo kaffe! ♥

Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: