9 oktober 2012

Sänglinnen


HejOhallå sweeties!
Idag är det en dag som kommer att gå i sovrummets tecken. Idag kommer min säng. (hoppas jag) Jag törs inte bära ut min gamla säng än innan Jysk i Avesta ringer och säger att den är på väg. I går tvättade jag upp nya sängkläder och linnen som jag fick i födelsedagspresent. Så det blir renbäddat och fint i den nya hoppelådan i afton. ♥



Men först ska jag ut och frysa. Ska på ett möte klockan elva. Tur att jag fick så fina varma vantar när jag fyllde år. Min mammas kusin har stickat dem. Så söta så, jag har aldrig haft tålamodet att sticka. Tänk att sitta och sticka små hjärtan på tummarna som mors kusin har gjort. Tålamodsprövande. *fniss* Nu ska jag försöka få till hårkalufsen och sen cykla ner på byn. Vi ses!

Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: