2 november 2012

Ina Ohemlig?

Heeeej!
Här är jag! Jag har funderat om jag är en öppen eller en sluten person och jag kom ganska fort fram att jag inte har några större hemligheter. Varken inte här på bloggen eller i verkligheten. Jag är nog en riktig bladdermaja. Hmm... Har jag berättat att jag har skostorlek 38,5? Att jag har tre par glasögon? Att jag älskar pyttipanna med ketchup? Älskar vildvuxna solrosor här och där i trädgården? Inte? Det var inte meningen att vara hemlig angående det. *fniss*  Ofta glad bland mina vänner och kan berätta om det mesta. Om det finns någon hemlighet som jag bär på just nu? Hmm... Ja det har jag. Jag fick höra en hemlis i veckan och den är smaskig. hihi men den kan jag inte berätta här.


Alla bär nog på hemligheter men de är ofta inte så stora utan man bara har bestämt sig att ha det privat. Nu när jag har börjat släktforska blir jag så nyfiken på vad jag kommer att finna. Det kanske finns en stor hemlighet i släkten som kommer att uppdagas? Jag kom på en sak till. Om man googlar mitt fullständiga namn så kommer inte min blogg upp ... så lite hemlig är jag allt. ;)

Den här veckan var temat en riktig utmaning då jag är så Ohemlig av mig. Men jag gillar utmaningar och nästa vecka handlar temat om Drömmar!

Önskar er en skön fredagkväll!

Kramen ~ Ina


Kika in hos Helena och kolla in dagens tema: http://blandrosorochbladloss.blogspot.se/

14 Söta Kvitter ☺:

Härliga Livet sa...

Kikar in och önskar dig en härlig helg.
Kram Pernilla

Eva in Athens, Greece sa...

Jättefint inlägg! Bra att bloggen inte kommer upp när man googlar ditt namn. Ha en fin helg!♥

Veronica sa...

Haha! Nu är du definitivt inte hemlig! Kul skrivet :)

//Veronica

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack detsamma bästa Pernilla!

Kram
Ina

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack Eva! Javisst är det bra, speciellt när man inte vill att chefer el dyl ska hitta en. :)

Trevlig helg!♥
Ina

~ INA ~ Inas☆House sa...

Hihi nix, nu är jag ohemlig. :)

Må gott Veronica!

Ina

Krusidull sa...

fast jag trodde nog du var hemlig typen....
Fat man är nog inte det om man bloggar... rimmar ju konstigt
Trevlig helg
Krusidullan

~ INA ~ Inas☆House sa...

Hmm Jag är nog ohemlig med vänner men är nog ohemlig här också. Det är bara så att jag inte skriver allt här på bloggen. :P

Trevlig helg!

Kram
Ina

Maj sa...

Fint foto på härlig bukett och fin taklampa. Trevlig helg! //M

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack bästa Maj!

Trevlig helg!
Ina

Prinsessorna på Bellevue sa...

Hej "Ohemliga Ina"

Du har fått en utmärkelse av mig!

Kraam

~ INA ~ Inas☆House sa...

Åh ska genast kika! :)

Kramis

Lena/isklockan sa...

Hi hi ja då vet jag hur du är. Vilken fin bild.

Kram

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack! :) Här finns inga hemligheter heller :)
Kram på dig Lena!