19 november 2012

Pillertrillarn här ...


Hej godingar!

Då var det måndag igen. Hej och hå vad helgerna går fort nu. Igår fann jag skålar i pressat glas på fot i en byrå och tjolavips så fick jag fina värmeljushållare...



Vi har ätit frukost i lilla matrummet nu på morgonkvisten. Dotra börjar först klockan ett idag. Jag drog igång en liten brasa och mysfaktorn höjdes direkt. Nu skiner solen och frosten glimmar så vacker på gräsmattor och buskar. Jag ska se om jag kan ta mig ut idag men jag har hemska smärtor i revbenen idag. Nätterna är värst. Varje morgon känns det som om jag har haft ett kassaskåp över mig under natten. Det liksom brinner innanför skinnet. Men jag får vänta ett par dygn till så att det har gått en vecka med medicinen jag äter.
16 pills per day borde bita tillslut  ...

Kramar ~ Ina


3 Söta Kvitter ☺:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Fina ljushållare och mysigt med brasa... Fy, för att ha så himla ont så man måste äta högar med piller... Nä, Ina, nu får du ta och bli pigg snart igen! Hoppas de hjälper!

Kraam

Maj sa...

Frukost till egen brasa, kan det finnas mysigare. Oj, så många piller vad är det för några?? Krya-på-dig kramen //M

~ INA ~ Inas☆House sa...

Hej Ladies!
Det är jättemysigt att mysa i kökssoffan när det sprakar i kaminen. Riktigt avkopplande. Jag kan sitta där i timmar och bara vara. Dotran sitter där nu i afton och tecknar och lyssnar på Bocelli. :)

Pillren jag äter är värk och inflammationshämmande. Panodil forte och ibumentin. Sen är det medikamenter mot muskelspasmer och de heter Paraflex tror jag. Detta ska jag ta fyra gånger per dygn. Undrar hur min lever ser ut efter denna vända... Håll tummar och tår att det går över snart.

Tack snälla för krya kramen! Ina