15 januari 2013

Årets primula



Heeej! 
Kolla in söta primulan. Jag var till matbutiken igår. Såg massa fina tulpaner. Jag skulle köpa mig en bunt men det stod så många damer runt tulpanhörnan att jag gick vidare. Slängde iväg ena ögat mot en annan blomhörna och såg primulor. Jag kunde inte motstå. Nu bor den här lilla sötnosen hemma hos oss på matrumsbordet.



Jag är döö hungrig. Åt bara en macka i morse. Ska strax skala potatis och laga lite mat. Idag är det vägning på Viktväktarna. Hoppas på minus. Håll tummarna är ni rara!



Men jag lär ta in kina mattan som är ute på vädring på altanen. Det har börjat snöa. Suck. Det är så trist. Jag tycker att det räcker med det vita. Nä, magen skriker och det lär jag göra nåt åt för annars dyker jag på dotrans choklad som hon fick av mina vänner igår. Den är såå god. Vit choklad med lite blåbärssmak. Mmm... Hoppas att hon har gömt den väl...  

Kraam ~ Ina 

0 Söta Kvitter ☺: