14 januari 2013

London i vår ☆

Bild: Hotel 82 London 

Hej bloggisar!
Måste berätta en sak. Jag var över till Mari och Sören ikväll. Sören var så snäll och fixade min dator. Jag är såå glad och tacksam över det. Nu kan jag se texten igen. *fniss* Den lilla datorn är jättebra att ha med sig på resor och så, men när man ska blogga eller söka arbeten etc så är det jättejobbigt med sån liten skärm. Inte nog med att datorn är lagad så bokade vi resa till London! Tjohoo!


Vi åker i vår och det ska bli så roligt att komma dit igen. Verkligen en trevlig och mysig stad. Vi ska hinna med så mycket. Förutom lite fågelskådning i parkerna så blir att se nästan alla landsmärken de har. Madame Tussaude, Big Ben, London Eye, Röda bussarna, Primark, Hyde Park, Harrods mm... Vi ska se allt - för min dotter följer med! Tjohoo! Äntligen! Hon har sagt nej flertalet gånger genom åren när jag har frågat för London har ej lockat henne, tills nu. Hon sa här förra veckan att hon skulle vilja åka dit. Så det var bara att passa på att boka innan hon ångrade sig och hon hon fyller 18 år när vi är där så det blir nog en pub vända eller två också. Hon måste få beställa sin första cider på en riktig pub tycker jag. :)

Må så gott!

Kramen ~ Ina

3 Söta Kvitter ☺:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åhhh, vad kuuul! London by våren, liksom... Hur myysigt låter inte det! Skönt att det löste sig med datorn också, himla tur!

Kraam

Ett ögonblick sa...

Såå kul!! Perfekt tajmat, vår i London och 18-årsdag!! Hoppas den här resan blir riktigt bra för Er båda.

kram lisamaja

carinaon sa...

Åh London! Jag har två favorit resemål och det är London och Paris. Så perfekt att fira 18-årsdag i London! Ni kommer att få det underbart!
Kram Carina