24 januari 2013

☆Himmelskt vackert

Bild: morgonsolen lyser så vackert bland träd och moln...
Hej bloggisar!
Kikar in en snabbis för att säga hej.
Det är bedårande vackert ute nu när solen skiner men ack för kallt. Det är "bara" minus 11 men det känns som 211... Hoppas att det vänder snart och blir lite mildare ute. Vill gärna ta mig ut och promenera lite. I morgon är det fredag igen. Veckorna går så fort men det är fortfarande bara januari. Drygaste månaden på året tycker jag. Oändligt lång och kall. Nu håller vi tummar och tår att solen lyser så pass starkt att det blir lite varmare till helgen.

Nu ska jag ta kaffe och sätta mig vid ett soligt fönster och låtsas-sola. 

Kram ~ Ina 

Kika in hos fina Petunia och se vackra bilder:

5 Söta Kvitter ☺:

Annemor sa...

Vakkert vart det, selv om det var kaldt. God tur, når det blir mildere.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2013/01/24/hutrende-kald-og-sol/

Prinsessorna på Bellevue sa...

Din soffa från Burträsk är superfin och jag förstår att du gillar den! Visst är det alldeles för kallt, brr... vill inte gå ut!

Kraam

Unknown sa...

Så fint lys og bilde Ina.

Og du jeg trodde jeg hadde en liten flue på skjermen he he.

God kveld til deg fra Marit.

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fin soffa .Nej i dag var det riktigt kallt .Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

HansHB sa...

Pent, himmelsk innlegg!