8 januari 2013

Nagelvård


Bild: Moi - här ser man att naglarna har växt då färgen följer med utväxten...

God morgon sweeties!

Inatt sov jag hårt och djupt. Drömde att jag hade bokat en resa med dotran till Gran Canaria och när vi kom fram så fanns inte hotellet. Den hade rivits för många år sedan... Tur att det bara var en dröm.

Nu har Ela gått till skolan och jag sitter och funderar på vad jag ska göra. Jag ska till Nageldivan om ett par timmar för att få ny  lack på naglarna. Shellac-manikyr har varit en stor hjälp för mig att få långa naglar. Jag har alltid i hela mitt liv haft korta och trasiga naglar. De har hyvlat sig eller bara rent av gått av. Men efter att ha provat permanent lackning så växer de så att det knakar. Så happy!

Nu blir det en balja kaffe till och fundera lite på vad denna dag kan bringa. Jo, ikväll börjar viktväktarna. Blir intressant om jag deppar ihop helt eller får inspiration. 

Ha det bäst!

Kraam ~ Ina

1 Söta Kvitter ☺:

Linneagården sa...

Hej hej.
Å,vad spännande att få fix naglarna. När jag kikar på mina så skulle jag oxå vilja det!
Mina barn är oxå på skolan, så jag har lite tid för mig själv innan jag ska på jobbet ikväll.
Ha en bra dag.
kram från mig
//m