20 februari 2013

Männen i mitt liv ...


Bild: Ser nästan ut som bubbelgums rosa

Hallå godingar!
Nu har jag varit till Nageldivan och fått mina halvtrasiga naglar fixade. Vårfin med rosa och lite glitter så kan jag ta våren med storm! fniss

Jag är så glad över de kommentar jag får från er. Jag sitter och ler och får mig ett gott skratt ibland när jag läser dem. Ni är så rara! Tack! 

Ps. Jag kommer inte att se ut som ett sugrör till sommaren. hahaha 

Bild: MOI med en av mina män. 
Jo, nog för att jag lever ensam men jag har många män i mitt liv. Man kan säga att vi är särbos. 
När jag var på väg hem från Nageldivan svängde jag förbi Coop extra. Köpte kaffe, potatis och en cd-skiva. Jag blev så lycklig då jag fann Julio Iglesias greatest hits. Den mannen kan sjunga så att man nästan blir små kär i karln. Spanska är så vackert språk och när han smör-sjunger så lent med sin röst så blir man alldeles pirrig. ha ha .. I april ska jag och dotran åka till London och där ska jag träffa Mr Darcy alias Colin Firth och i höst ska jag försöka få en date med Andrea Bocelli. Vilka män jag har va! Synd att de har så mycket att stå i, och inte har tid att träffa mig, men en dag så... hihi

Nu ska jag steka falukorv och vicka på höfterna till min man Julio!

Puss och Kram - hela dan! 

Självklart bjuder jag en liten sväng med mannen!


5 Söta Kvitter ☺:

Maj sa...

Lika bra att du vet det! Andrea B har date med mig ikväll....sorry. Jättesnygga naglar, kanske jag skulle prova på någon gång.Kram

House and Garden by Bia sa...

Oj vad snygga naglar du fått...skulle också vilja ha sådana...själv är mina korta...har gjort naglar en gång...men efter tre veckor lossnade en så jag fick ta bort alla...och vilket jobb det var...herregud! Så jag gör inte lösnaglar mer...men man kan ju göra fina av sina egna...det kanske du har gjort ?
Hur som helst...ha en fin dag!!!!
Kramisar ;))

Rosa i huset i vitt sa...

Vilka fina naglar du har fått...skulle jag med behöva men får inte ha nagellack i mitt jobb och naglarna blir så förstörda av vi håller på mycket i vatten och spritar händerna också
ha en bra kväll
kram Rosa

Änglarum sa...

Så fina naglar.. i bland får man unna sig lite manikyr..trevlig helg!kram Jessica

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åhh, lyllos! Inga dåliga karlar det där! Underbart, fast det bara är för en dag... Men Julio har du ju varje dag och det är ju inte illa pinkat!

Kraam