16 mars 2013

Duracellkanin!


Herreguuu vad jag är slut. Det har gått non stop i tolv timmar.
Ränner som en duracell upp och ner och ut och in. Helt slut. Hela källaren är full med kartonger och annat bråte. Mycket ska sparas med flertalet saker ska även kastas. Lull som jag inte ens orkar lämna in till Röda Korset eller dyligt. Inte värt besväret ens så sopstationen får det bli... 


Ser för jäkligt ut i garaget också. Skräp överallt. Det blir att åka till sopstation varje dag nästa vecka. På måndag morgon kommer mäklaren. Hon ska gå igenom papper och sen ska hon fota. Jag har försökt tömma huset på så mycket personliga saker som möjligt så det känns liiiite konstigt här hemma nu. Som tur är det bara tillfälligt. I morgon ska jag städa sovrum, toa, kök, ja överallt och ska försöka ta fönstren om det är plusgrader. Sen får det se ut som det gör. Jag kommer krascha i soffan i morgon kväll helt klart. Jobbigt och stressigt men det känns samtidigt skönt att det har rullats igång...

Önskar er en fin helg!

KramKram Ina



Följ min blogg med Bloglovin

1 Söta Kvitter ☺:

Änglarum sa...

Hej! Ja man samlar på sig alldeles för mycke!! Skulle behöva flytta oftare, bara för att rensa :)) ha en fin vecka o glöm inte att pusta i emellanåt! Kram Jessica