17 mars 2013

Rackabajsare!



God afton!

Här har lugnet lagt sig i stugan. Äntligen.
Det har varit full fart hela dagen med att tömma både vind och förråd. I morgon bär det iväg till sopstationen. Har hela garaget fullt med bråte. 


Vi har haft kanonväder idag. Har suttit och pustat ut flertalet gånger på lilla bänken på framsidan. Det är varmt och skönt mot husväggen som vetter mot söder.


Efter tre intensiva och stressiga dagar med plock och fix i både stuga och hus så ska jag ta mig en liten jävel med citron och lime. Ska försöka kurera mig med finska takter plus Diproderm. Jag har haft ont till och från i öronen sen jag var till London i höstas. Nu äntligen ska jag försöka få bukt med inflammationen som jag tydligen har. Det kan ju vara bra då jag ska flyga om några veckor igen.


Hoppas ni har det bra och får en bra start på kommande veckan!

Kramar ~ Ina

1 Söta Kvitter ☺:

carinaon sa...

Bäst att du pysslar om dig själv lite nu när du har jobbat så hårt!
Ha det fint,
Carina