27 januari 2011

Många promenader varje dag!!

Heej my friend!
Idag har det varit en toppendag på jobbet!! Härligt, det är så det ska vara varje dag tycker jag. Jag har fått mycket motion på arbetstid också, och det tackar och bockar jag för. Jag har en arbetsgivare men två olika arbetsställen och det blir dagliga promenader fram och tillbaka och det känns toppen! :) Efter jobbet så gick jag hem och åt en sen lunch, sen gick jag ner till Aino för att få brynen fixade och det känns jätteskönt. De hade nästan växt igen helt för jag hade slutat plocka hemma.
Efter brynplockning och lite skvaller så gick jag till Ica för att hämta hem skorna som jag hade beställt från Ellos och på köpet fick jag någon slags förvaringslåda av Ellos. Jag såg när jag kom hem att bara förvaringslådan vägde 3.6 kg!! plus skor och min övervikt så blev det ett tungt promenadpass hem. Det hanns inte med någon solning men det får jag ta i morgon tänkte jag. Nu ska jag pusta ut och sen iväg till stallet för att hämta dotran. Vi ses i morgon och i morgon är det en toppendag iiigen, Fredag!!
Kramar Ina

Ps: Har skrivit några kommentarer på fina bloggar och jag vet inte om jag skrev inlägg på fel blogg? :S -. Såå vimsig är jag!! Suck. Blir trött på mig själv ibland ...

3 Söta Kvitter ☺:

Den där Victoria sa...

Tack söta du för peppen igår, har en bra känsla när det gäller det jobbet, men får inte svar på om jag får det förrän om ca 2 veckor.

Härligt med gratismotion på jobbet, promenader är ju toppen, lite skadefritt sådär.

Ha en toppenfredag bästa Ina.

Kram

Stina sa...

Hoppas att du får en bra dag idag.:-) Kram Stina

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack snälla ni och jag hoppas att ni får en fin toppendag!
Kram Ina