29 oktober 2012

Julkänsla


God morgon bloggvänner!
Här vaknade man till ett vinterlandskap. Tänk vilken fin höstdag jag fick igår ute på gården. Krattning, sol och fågelkvitter. Idag - vinter. Jag fick en plötslig julkänsla och blev sugen på att pynta men jag misstänker att snön försvinner ganska snart.


Jag har nyss varit ute och matat fåglarna. Nu tycker jag lite synd om dem när de sitter i träden ihopkurade när det blåser så kallt. Här blir det frukostmys med dotran, vi får passa på nu när hon har höstlov. I eftermiddag ska jag ner på byn på ett möte så jag får gå ner i källaren för att hämta upp vinterkängor och raggsockor.

Önskar er en fin start på veckan!

Kramen ~ Ina

2 Söta Kvitter ☺:

Linneagården sa...

Här snöar det oxå, så härligt!
Ha en bra start på veckan du mé.
//m

~ INA ~ Inas☆House sa...

Ja det är så vackert när det blir vitt på backen men nu verkar det som att det håller på att försvinna igen, tyvärr. :(

Kramen
Ina