17 oktober 2012

Sundborn pojke


Bild: Moi - min söta flicka i köket.

God morgon!
Nu på morgonkvisten satt jag och googlade inashouse advent. Då fann jag en bild på min söta Sundborn flicka. Blev jättesugen att köpa mig en pojke till tjejen så jag började googla igen. 

Bild: Ellos o Cellbes

Jag fann Sundborn pojken både på Cellbes och Jotex hemsida. Jag fann även rutiga gardiner på Ellos hemsida. Gardinerna var så pass ljusa att jag skulle kunna ha dem hela vintern i köket och inte bara vid juletid. Pojken var hundra riksdaler billigare på Cellbes än på Jotex sida och det är toppen. Men jag blir lite osäker om han passar exakt till min tjej. Äktheten...

Men nu ska jag sluta ögonshoppa på nätet och ta tag i städning och handling i stället. Jag får finbesök i eftermiddag av två goa vänner. Det kommer bli mycket prat och skratt. Härligt!

Kramen Ina ♥

2 Söta Kvitter ☺:

Härliga Livet sa...

Jotex har mycke fint. Är sugen på några jul gardiner därifrån jag med, men kan inte bestämma mig.
Glöm nu inte städa för allt klickande.
Kram Pernilla

~ INA ~ Inas☆House sa...

Men visst har de mycket fint Pernilla! Jag är såå sugen att beställa hem både gardiner och annat lull men jag måste hålla fingrarna borta från tangentbordet. hihi

Nu ska jag städa - men först ska jag bara ... ;)

Kram vännen!

Ina