14 november 2012

Tända ljus


Här tänder vi ljus varje kväll. Det det känns som att det är mörkt dygnet runt just nu, så att tända ljus har blivit en ritual och det är så mysigt. Jag har letat fram mina små pressade glasskålar och tände ljus i dem, det blir så fint skimmer från dem nu...

Önskar er en fin kväll! ♥

Kramen ~ Ina

6 Söta Kvitter ☺:

Maj sa...

Hoppas din rygg är något bättre. Visst är det härligt med alla ljus.....//M

~ INA ~ Inas☆House sa...

Ja tack, jag mår bättre. Vet ej om ryggmusklerna håller på att läkas eller om det är pillren som håller mig igång. :) En kombo säkert.

Ja visst är det härligt med ljus!

Ina

Prinsessorna på Bellevue sa...

Visst är det myysigt med alla ljus! Jättefina glasskålar du har och väldigt fint skimmer...
Verkar gamla... Annars så gillar jag din fåtölj i sovrummet, och din hög med vackra kuddar och överkast... Ser likadant ut härhemma också. En stor hög alltså...

Kraam

~ INA ~ Inas☆House sa...

Jättemysigt med alla ljus! :)
Jag älskar kuddar, överkast och plädar men tyvärr så bäddar jag så sällan så därav högar. :) Men det gör inget egentligen. För det blir ju så fint när man väl bäddar. :)

Kramar

Madame Edith sa...

Så härligt och stämningsfullt med levande ljus :)


Kram/M

~ INA ~ Inas☆House sa...

Visst är det! Jättemysigt :)

Kramen Ina